MENADŽMENT ORGANIZACIJA

Usluga menadžmenta organizacija stavlja vodstvu udruga, komora, saveza i ostalih neprofitnih organizacijama na raspolaganje znanje i iskustvo stručnjaka u području neprofitnog sektora koji olakšavaju i omogućavaju uspješno poslovanje i djelovanje organizacije.
Usluga omogućava fokus vodstva organizacije na stručna pitanja, ostvarenje misije i ciljeva neprofitne organizacije dok se o cjelokupnom poslovanju ili o dijelu poslovanja brinu stručnjaci s adekvatnim znanjem, višegodišnjim iskustvom i suvremenim vještinama menadžmenta neprofitnih organizacija.
Usluga je namijenjena udrugama i ostalim neprofitnim organizacijama koje:
- nemaju dostatan obujam posla za zapošljavanje radnika na puno radno vrijeme
- uz postojeći kadar imaju potrebu za dodatnim radnicima (kontinuirano ili pri povećanom obujmu posla)
- ne žele biti vezani za stalno zaposleno osoblje (bolovanja, godišnji, beneficije, nedostatak znanja i iskustva)
- ne žele ulagati u prostor i opremu
- trebaju kvalitetnu zamjenu za zaposlenika na godišnjem odmoru ili bolovanju
- trebaju kvalitetnu podršku i mentorstvo pri upravljanju udrugom
Menadžment organizacija je „one stop shop“ usluga koja uključuje:
Podrška u osnivanju organizacije
- savjetovanje o pravnim i organizacijskim oblicima osnivanja organizacije
- izrada Statuta organizacije
- izrada dodatne osnivačke dokumentacije potrebne za prijavu u Registra Udruga i Registra neprofitnih organizacija.
Administrativna podrška (aktivnosti ureda organizacije)
- izrada potrebne dokumentacije za usklađivanje dokumentacije Udruge s zakonskim okvirima
- izrada i vođenje dokumentacije u skladu sa zakonskim odredbama (ugovori, odluke, izvješća, zahtjevi i ostali dokumenti)
- koordinacija i dokumentiranje rada djelatnika i volontera
- dokumentiranje pružanja usluga i aktivnosti
- administrativna podrška članovima
- predstavljanje organizacije u komunikaciji s nadležnim tijelima, partnerima i sl.
- knjigovodstvene i računovodstvene usluge
- ostali administrativni poslovi koji se pojave tijekom rada
Upravljanje i briga o članstvu
učlanjenja, evidencije, istraživanja mišljenja, naplata članarina, obavještavanje, programi pronalaska novih i zadržavanja članova itd.
Podrška u strateškom upravljanju
- provedba procesa dugoročnog/strateškog planiranja
- savjetovanje i podrška tijelima upravljanja u donošenju strateških odluka
- razvoj i implementacija internih politika i procedura organizacije
- savjetovanje i razvoj aktivnosti i usluga Udruge
- zastupanje u pregovorima s relevantnim institucijama, partnerima i sl.
- razvoj projekata za financiranje iz lokalnih, regionalnih, nacionalnih i EU fondova
Cjenik usluge
Uslugu MENADŽMENTA ORGANIZACIJE je moguće ugovoriti na rok od 12, 6 ili 4 mjeseca u obliku fiksne pretplate koja uključuje 8 radnih sati. Svi dodatni radni sati se naplaćuju po navedenim cijenama. Klijentu se izrađuju izvještaji o svim utrošenim radnim satima s detaljnim prikazom obavljenog rada.

Osim visoke razine profesionalnosti i kompetencija, prednost ugovaranja usluge MENADŽMENTA ORGANIZACIJE jeste i ekonomičnost jer klijent plaća samo realno utrošene sate na temelju ispostavljenog izvješća i nije potrebno zapošljavati osobu za poslove koji su periodični.
Kontaktirajte nas na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili brojeve telefona +385 1 7899 701 ili 098 17 66 074 i dogovorite BESPLATNE KONZULTACIJE