Pričekajte, stranica se učitava...

MENADŽMENT ORGANIZACIJA

banner nonprofit

Usluga menadžmenta organizacija stavlja vodstvu udruga, komora, saveza i ostalih neprofitnih organizacijama na raspolaganje znanje i iskustvo stručnjaka u području neprofitnog sektora koji olakšavaju i omogućavaju uspješno poslovanje i djelovanje organizacije.

Usluga omogućava fokus vodstva organizacije na stručna pitanja, ostvarenje misije i ciljeva neprofitne organizacije dok se o cjelokupnom poslovanju ili o dijelu poslovanja brinu stručnjaci s adekvatnim znanjem, višegodišnjim iskustvom i suvremenim vještinama menadžmenta neprofitnih organizacija.

Usluga je namijenjena udrugama i ostalim neprofitnim organizacijama koje:

  • nemaju dostatan obujam posla za zapošljavanje radnika na puno radno vrijeme
  • uz postojeći kadar imaju potrebu za dodatnim radnicima (kontinuirano ili pri povećanom obujmu posla)
  • ne žele biti vezani za stalno zaposleno osoblje (bolovanja, godišnji, beneficije, nedostatak znanja i iskustva)
  • ne žele ulagati u prostor i opremu
  • trebaju kvalitetnu zamjenu za zaposlenika na godišnjem odmoru ili bolovanju
  • trebaju kvalitetnu podršku i mentorstvo pri upravljanju udrugom

Menadžment organizacija  je „one stop shop“ usluga koja uključuje:

Podrška u osnivanju organizacije

  • savjetovanje o pravnim i organizacijskim oblicima osnivanja organizacije
  • izrada Statuta organizacije
  • izrada dodatne osnivačke dokumentacije potrebne za prijavu u Registra Udruga i Registra neprofitnih organizacija.

Administrativna podrška (aktivnosti ureda organizacije)

  • izrada potrebne dokumentacije za usklađivanje dokumentacije Udruge s zakonskim okvirima
  • izrada i vođenje dokumentacije u skladu sa zakonskim odredbama (ugovori, odluke, izvješća, zahtjevi i ostali dokumenti)
  • koordinacija i dokumentiranje rada djelatnika i volontera
  • dokumentiranje pružanja usluga i aktivnosti
  • administrativna podrška članovima
  • predstavljanje organizacije u komunikaciji s nadležnim tijelima, partnerima i sl.
  • knjigovodstvene i računovodstvene usluge
  • ostali administrativni poslovi koji se pojave tijekom rada

Upravljanje i briga o članstvu

učlanjenja, evidencije, istraživanja mišljenja, naplata članarina, obavještavanje, programi pronalaska novih i zadržavanja članova itd.

Podrška u strateškom upravljanju

  • provedba procesa dugoročnog/strateškog planiranja
  • savjetovanje i podrška tijelima upravljanja u donošenju strateških odluka
  • razvoj i implementacija internih politika i procedura organizacije
  • savjetovanje i razvoj aktivnosti i usluga Udruge
  • zastupanje u pregovorima s relevantnim institucijama, partnerima i sl.
  • razvoj projekata za financiranje iz lokalnih, regionalnih, nacionalnih i EU fondova

Cjenik usluge

Uslugu MENADŽMENTA ORGANIZACIJE je moguće ugovoriti na rok od 12, 6 ili 4 mjeseca u obliku fiksne pretplate koja uključuje 8 radnih sati. Svi dodatni radni sati se naplaćuju po navedenim cijenama. Klijentu se izrađuju izvještaji o svim utrošenim radnim satima s detaljnim prikazom obavljenog rada.

cjenik

Osim visoke razine profesionalnosti i kompetencija, prednost ugovaranja usluge MENADŽMENTA ORGANIZACIJE jeste i ekonomičnost jer klijent plaća samo realno utrošene sate na temelju ispostavljenog izvješća i nije potrebno zapošljavati osobu za poslove koji su periodični.

Kontaktirajte nas na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili brojeve telefona +385 1 7899 701 ili 098 17 66 074 i dogovorite BESPLATNE KONZULTACIJE